نمایش منو و دسته بندی
بستن

ادکلن مردانه Invictus

Invictus Men Eau De Toilette

قیمت محصول

249,000 تومان
218 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

ادکلن مردانه Invictus

رایحه ای استثنایی و دوست داشتنی

مخصوص آقایان خوش سلیقه ...

جذابیت خود را تکمیل کنید ...


قیمت : 249000 تومان



این ادکلن فوق العاده خوش بو با رایحه ای خنک و شیرین جذابیت را به آقایان خوش سلیقه هدیه می دهد. اگر به دنبال ادکلنی هستید که همگان نام آن را بپرسند و بوی جذاب آن دوستان شما را به تحسین شما دعوت کند، ادکلن Invictus را از کمپانی معروف و نام آشنای Paco Rabanne را به شما پیشنهاد می کنیم.
نام Invictus معادل لاتین کلمه‌ی Invincible به معنای انرژی، قدرت و شکست‌ناپذیر است. اینویکتوس برای استفاده‌ی روزانه‌ی آقایان ورزش‌کار و پرتحرک بسیار مناسب است. اگر بیشتر به بطری اینویکتوس دقت کنید، متوجه طراحی آن می‌شوید که به شکل یک کاپ است. به‌محض اسپری‌کردن این ادو تویلت بوی پرتقال ماندارین، آب دریا و گریپ‌فروت به‌سرعت در محیط پخش می‌شود. این ترکیب سه‌گانه حس حضور در ساحل اقیانوس را به شما منتقل می‌کند؛ سپس بوی گل یاس و برگ‌بو جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرد. عطر یاس که برای همه‌ی ما آشناست، شما را غرق در شادی می‌کند. پس از مدتی نه‌چندان کوتاه، بوی عنبر، گیاه جادویی پاتچولی، خزه‌ی درخت بلوط و چوب گایاک مسیر نت‌های قبلی را به سمت خود منحرف می‌کند. تندی این نت‌ها به همراه خنکی نت‌های قبلی برای یک ورزش‌کار بسیار خوشایند است. خرید عطر پاکو رابان اینویکتوس با توجه به پخش بوی قوی، حجم 100میلی‌لیتری، بطری زیبا و منحصربه‌فرد و قیمت مناسبش بسیار منطقی به نظر می‌رسد.
این ادکلن به صورت طرح تولید شده است و از لحاظ رایحه و بسته بندی به صورت های کپی می باشد با این تفاوت که ماندگاری کمتری نسبت به نمونه اورجینال دارد.


قیمت : 249000 تومان



ویژگی های محصول:
عمر محصول: 10 الی 12 ساعت
قدرت خوشبویی: عالی
پیشنهاد استفاده : روز و شب
مناسب برای : مردان
سن مصرف : تمام سنین
بو: خنک و شیرین
فصل: تمام فصول



مشخصات محصول:
نام ادکلن : Invictus
شركت تولید كننده : Paco Rabanne
كشور تولید كننده : فرانسه
حجم : 100 ML
نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Toilette



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 249000 تومان

یوسف   29 - 02 - 1398  :
سلام دقیقا مشابه اصل است یا خیر یکبار ازتون خرید کردم راضی بودم اگه این عطر مشابه می باشد سفارش بدم ممنون میشم پاسخ بدید
میهن استور  29 - 02 - 1398  :
با سلام. بله مشابه اورجینال می باشد با این تفاوت که ماندگاری کمتری دارد (ماندگاری بین 4 الی 8 ساعت تقریبا)